previous pauseresume next

انتصاب سرپرست جدید مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی

طی حکمی از سوی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع، جناب آقای محمد جوادمحب به عنوان سرپرست مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه منصوب شدند. در این حکم همچنین از زحمات جناب آقای دکتر جمشیدی در طول تصدی مسئولیت فوق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

متن کامل حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

 

جناب آقای محمد جوادمحب
با سلام و احترام

 

بنا به تخصص ، تعهد و تجربیات ارزشمند  جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان"سرپرست مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه" تعیین می گردید تا با استعانت از پروردگار متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی و  بهره گیری از توان علمی و تجربه خویش و استفاده از نظرات صاحب نظران و کارشناسان و ظرفیت های موجود دانشگاه و با در نظر گرفتن نقش بی بدیل منابع انسانی سازمان در امر سلامت آحاد جامعه و تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید درانجام وظایف محوله نهایت سعی و تلاش خود را مبذول دارید.
ضمنا انتظار دارم تا با در نظر گرفتن ضوابط و مقررات قانونی بالادستی و سیاستهای ابلاغی وزارت متبوع اقدامات ذیل را در جهت بهینه سازی وظایف حوزه تحت سرپرستی و واحدهای تابعه دانشگاه معمول فرمایید.
-
اقدامات اساسی و برنامه ریزی به منظور اصلاح حیطه وظایف و ماموریت های حوزه های ستادی از حالت اجرایی به ستادی و برنامه ریزی و توزیع نیروی انسانی مازاد واحدهای ستادی به واحدهای محیطی و اجرایی سطح دانشگاه
- تدوین خط مشی مناسب و اجرایی در جهت توسعه متوازن واحدهای مختلف سطح دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت برآورد نیروی انسانی مورد نیاز با کسب مجوز استخدامی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز
- جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات اداری و استخدامی و ارائه پیشنهادات لازم به هیات امنای محترم دانشگاه
- کاربینی و شناخت وظایف و مسئولیت ها و باز تعریف شرح شغل کلیه مشاغل در رسته های متفاوت دانشگاه و همچنین شرایط احراز پست های سازمانی مصوب در کلیه واحدهای تابعه و نظارت کامل در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل

- مطالعه و بررسی تطبیقی سیستم های ترفیع و ارتقاء و تشخیص نارسایی ها و مسایل و مشکلات و تعیین راه حل های قانونی برای رفع نارسایی های موجود
- بررسی و تعیین ساز و کارهای برانگیزاننده و رضایت بخش جبران خدمت و حقوق و مزایای کارکنان به منظور استقرار نظام هماهنگ در سطح دانشگاه
- بررسی و اظهار نظر نسبت به لوایح و آیین نامه های استخدامی و پیشنهاد تغییر در مقررات استخدامی متناسب با دانشگاه به عنوان یک سازمان پیشرو و معتبر
- بررسی و مطالعه در زمینه احتیاجات آموزش های بدو و ضمن خدمت کارمندان دانشگاه در سطوح مختلف شغلی ، سازمانی و شرح وظایف همکاران متناسب با مأموریت ها و رسالتهای سازمانی و فراگیر نمودن آموزشهایIT و توانمندیهای عمومی و عمق بخشی و بومی ساز به دوره های آموزشی ضمن خدمت
- مطالعه و بررسی راهکارهای علمی به منظور ایجاد و برقراری سیستم ها و روشهای مفید و موثر در دانشگاه
- نظارت بر حسن جریان ارزشیابی و ارزیابی عملکرد و ارتقاء کارآیی و اثر بخشی فعالیت های کارکنان در واحدهای ستادی و محیطی مختلف دانشگاه
- همکاری و بررسی و ارائه راه کارهای مناسب جهت رفع مشکلات مربوط به منابع انسانی واصلاح ساختار و نظام های جذب و نگهداشت 
-
تربیت سرمایه انسانی و قدرتمند سازی نیروی انسانی ماهر جهت خدمت در واحدهای اداری و کارگزینی واحدهای تابعه

- پاسخگویی مناسب به مراجعین وتکریم حقیقی و حفظ کرامت آنها بر اساس آموزه های دینی و توصیه های دولت تدبیر و امید
- تعیین تکلیف مراجعین در اولین مراجعه و جلوگیری از سرگردانی آنها با استفاده از تعریف و ابلاغ فرآیندهای شفاف اداری و بهره مندی کامل از اتوماسیون اداری
- استفاده از ظرفیت های علمی موجود در دانشگاه در جهت بهینه سازی نیروی انسانی
- نیاز سنجی و نظارت بر حسن اجرای جریان توزیع نیروی انسانی در دانشگاه
- نظارت، همکاری و فعالیت در کمیته های رفاهی به منظور شناسایی برنامه های مربوط به خدمات رفاهی، تفریحی و اوقات فراغت و مسایل مربوط به کارکنان، وظیفه بگیران و بازنشستگان
- افزایش دلبستگی و تعلق خاطر سازمانی کارکنان با استفاده از تقویت حس اعتماد و جلب نظرات و پیشنهادات واصله به شورای پیشنهادات دانشگاه در زمینه های مختلف و پیگیری جدی برای اجرایی نمودن پیشنهادات مصوب
توفیقات روزافزون شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

 

 

دکتر علیرضا یوسفی     

معاون توسعه مدیریت و منابع